Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Moja pierwsza praca po latach.....

Witam !
Na początku opublikuję pracę od której ponownie się zaczęła moja pasja rysowania ( portretowania) . Po latach widać w niej dużo braków i niedociągnięć ale uważam że właśnie to od niej powinienem zacząć .
Osoba którą tu narysowałem nie jest za bardzo podobna do siebie . Hmm.. Ale do doskonałości dochodzi się latami a i tak na końcu okazuje się że czegoś jeszcze brakuje i coś można byłoby poprawić :-) .

Dziękuję za to, że i tak się podobało choć wiem że mogło by być lepiej



Co bym zmienił ? Na pewno tło bo zasugerowałem się uwielbieniem blondynek do niebieskiego i to mnie tu zgubiło- to chyba był największy mankament ! No może jeszcze owal twarzy i układ kości policzkowych. Na pewno bez zmian pozostawiłbym oczy ( te z reguły mi się udają ) , nos i kości obojczyka też.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz